Het Urk Seafood programma is zo’n 2 jaar geleden gestart als Vis-Academie en mn het afgelopen jaar hebben we daarnaast de focus gelegd op de ‘branding’ van Urk Seafood. De basis ligt er inmiddels en doel de komende tijd is de naamsbekendheid verder (internationaal) vergroten door o.m. zichtbaarheid op beurzen, social media, partnerships binnen onderwijs, overheid, en bedrijfsleven.
Kortom het verder uitbouwen van een ‘global’ label waar de hele Urker visverwerkende sector onder hangt inclusief haar leveranciers. Ook zij willen we aanhaken bij het Urk Seafood programma, dus de vrieshuizen, de transporteurs, de uitzendburo’s, de verpakkingsindustrie, etc. Begin juni zullen we met de Urk Seafood leden bij elkaar gaan zitten om de strategie voor de komende tijd te bespreken voor zowel de Academy en de Branding.
U heeft ‘m inmiddels vast wel zien rijden, de ‘Urk Seafood’ trailer. Net op tijd opgeleverd voor de beurs in Barcelona. Een prachtig visitekaartje voor onze visverwerkende sector. Natuurlijk is deze trailer meteen ingezet voor de Global Seafood Expo en wellicht heeft u op LinkedIn het filmpje gezien van de trailer tijdens het passeren op de brug van Milau.